به آتش کشیدن انبار پیاز قرمز در بازار تهران!

همچنین مطالعات نشان داده است که از پیاز قرمز در بازار تهران در درمان حملات آسم استفاده می شود، به طوری که از آب پیاز به میزان یک قاشق چای خوری مخلوط با یک قاشق غذاخوری عسل هر سه ساعت یکبار استفاده می شود، زیرا پیاز توانایی زیادی در دفع خلط از مجاری تنفسی دارد.

باعث باریک شدن این افراد می شود که در نتیجه دچار مشکل تنفسی و بروز حملات آسم می شود.

در مورد سرطان، پزشک فرانسوی، ژرژ لاکوفسکی، به بسیاری از بیماران سرم پیاز مخصوصاً مبتلا به سرطان تزریق کرد و نتایج خوبی به دست آورد.

آزمایشات موفقیت پیاز را در درمان سرماخوردگی و آنفولانزا نیز با تهیه شربتی از پیاز به اثبات رسانده و پیاز را حلقه حلقه می کنند و در ظرف می چینند، سپس شکر را به آن اضافه می کنند و به مدت 24 ساعت می گذارند تا صاف شدن کامل شود. سپس روزانه 2 تا 5 قاشق از این صافی مصرف می شود.

فارماکوپه آلمان رسما استفاده از پیاز را برای درمان بی اشتهایی و سفت شدن رگ ها و درمان مشکلات سوء هاضمه تایید کرده است.

و برای درمان تب و سرماخوردگی و برای درمان خارش و برونشیت و برای درمان فشار خون و برای درمان عفونت های باکتریایی و عفونت های دهان و گلو.

پیاز و سیر به طور یکسان، مخصوصاً برگ‌های آن‌ها، با کوبیدن برگ‌های تازه و قرار دادن آن‌ها بر روی پوست، رسیدن جوش‌ها و پارونیشیایی را که در انگشتان دست و نزدیک ناخن‌ها ایجاد می‌شود و همچنین اسکرابی که در کره چشم ایجاد می‌شود، تسریع می‌کنند. محل آسیب دیدگی

پیاز و سیر باید در جای خشک و دارای تهویه مناسب و دور از رطوبت نگهداری شود و از پیاز متوسط ​​استفاده شود بهتر است پیاز یا سیر پوست کنده نگهداری نشود.