مصرف روزانه خرما در شیراز از التهاب پوستی جلوگیری می کند!

خرما در شیراز می تواند راهی عالی برای افزودن شیرینی طبیعی و فیبر به رژیم غذایی شما در صبح زود باشد. علاوه بر این، محتوای فیبر بالای آنها می تواند شما را در طول صبح سیر و راضی نگه دارد.

به عنوان میان وعده شبانه. آنها به دلیل محتوای فیبر بالایی که دارند یک میان وعده عالی قبل از خواب هستند. هضم فیبر بیشتر طول می کشد، که می تواند به شما کمک کند سیر بمانید و گرسنگی نیمه شب را از بین ببرید.

با این حال، مواقعی وجود دارد که خوردن خرما ممکن است ایده آل باشد.

اگرچه بدن شما می‌تواند هر زمان که نیاز داشته باشید غذا را هضم کند، اما چند موقعیت وجود دارد که خوردن خرما بهترین ایده نیست

فراتر از این مواقع، زمان «بد» برای خوردن خرما وجود ندارد. در واقع، آنها بسیار مغذی هستند و به عنوان یک میان وعده یا بخشی از یک وعده غذایی مناسب هستند. به یاد داشته باشید که بدن شما در هضم غذا در 24 ساعت شبانه روز بسیار توانایی دارد.

خرما سرشار از الکل قندی معروف به سوربیتول است که می تواند حرکات روده را افزایش دهد و اگر اسهال دارید باید از مصرف آن اجتناب کنید. افراد مبتلا به IBS یا حساسیت نیز ممکن است بخواهند از خرما به دلیل محتوای فروکتوز بالای آن اجتناب کنند.

خرما یک میان وعده مغذی، خوشمزه و راحت است.

آنها سرشار از فیبر، کالری و قند طبیعی هستند و به عنوان یک میان وعده شیرین یا بخشی از یک وعده غذایی به خوبی خدمت می کنند.

اگرچه بسیاری از متخصصان سلامت ادعا می‌کنند که بهترین زمان‌ها برای بدن برای هضم غذا وجود دارد – و خوردن خارج از این زمان‌ها منجر به هضم ضعیف می‌شود – شواهد علمی کمی برای حمایت از این ادعاها وجود دارد.

بدن انسان آماده هضم غذا قبل از تماس با دهان شماست. آنزیم‌های گوارشی خاصی را در دهان آزاد می‌کند و به آزادسازی آن‌ها در کل دوره هضم ادامه می‌دهد

در واقع، بدن شما می‌تواند نوع آنزیم‌های مورد نیاز را بر اساس نسبت درشت مغذی‌های غذا – ترکیب کربوهیدرات، پروتئین و چربی آن – شناسایی کند و می‌تواند این کار را در هر زمانی از روز انجام دهد