ساعت مچی fanatic بهترین هدیه برای ولنتاین!

5 ساعت مردانه که برای زنان نیز عالی به نظر می رسند

در کنار زمان در دنیای مد، از لباس و لوازم جانبی، هیچ محدودیتی بین جنسیت وجود ندارد.

آقایان می توانند از ساعت مچی fanatic استفاده کنند که قبلا توسط خانم ها استفاده می شد و بالعکس.

به خصوص در دنیای ساعت ها، این اکسسوری اصلی مد نیز مرزهای جنسیتی نمی شناسد.

برای برخی از خانم ها، ظاهر شدن با استایل مردانه روی مچ دست یک مد است. مدل های زیادی از ساعت های مردانه با طرح های مردانه وجود دارد که در واقع برای خانم ها مناسب است. در زیر چند توصیه برای شما ارائه می کنیم.

ساعت های مردانه برای زنان عالی به نظر می رسند
سرامیک آبی انتگرال بیگ بنگ Hublot

Hublot Big Bang یک زن معاصر، مبتکر، تکنولوژیک، جسور است و خانم هایی که می پوشند دقیقاً همین هستند. یک Hublot سرامیکی آبی نگرش دخترانه‌ای را به هر لباسی ارائه می‌کند، اما شدت آن کاملاً به بقیه لباس‌های او بستگی دارد.

این ساعت سرامیکی دارای HUB1280 UNICO خود سیم پیچی کرونوگراف فلای بک با چرخ ستون در داخل است.

خانمی که یک ساعت پانرای لومینور مارینا به تن دارد، بیانیه بزرگی را بیان می کند، زیرا این ساعت کاملاً مردانه است. سرسختی با هدف، نه پرستیژ، تمرکز این ساعت‌ها است. قاب 42 میلی‌متری با یک بند مشکی ساق پانته وکیو ارائه می‌شود که دارای دوخت اکرو است که واقعاً برای خانم‌های سرسخت مناسب است.

این ساعت با کالیبر P.9010 با ذخیره انرژی 3 روزه تغذیه می شود. در همین حال، صفحه دارای اعداد عربی درخشان و نشانگرهای ساعت، نمایش تاریخ در ساعت 3 و ثانیه های کوچک در ساعت 9 است.

IWC Portugieser به عنوان یک ساعت تجاری شناخته می شود. این پیچیده، قابل اعتماد و فوراً در سراسر اتاق هیئت مدیره قابل تشخیص است. این مدل کرنوگراف طلای قرمز و آردویز برای خانم‌هایی که می‌خواهند در دفتر کار خود را از بقیه متمایز کنند، ایده‌آل است.