نوعی ظروف یکبار مصرف گیاهی آملون که قابلیت تغییر رنگ دارد!

این مطالعه تایید کرد که بسته بندی های پلاستیکی مواد غذایی منبع اصلی قرار گرفتن انسان در معرض بیسفنول است، یک ماده شیمیایی که توسط آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EDC) به عنوان یک اختلال غدد درون ریز و عامل اختلالات شبه استروژن طبقه بندی شده است و در بطری های آب، اسباب بازی ها یافت می شود.

و سی دی بسته بندی مواد غذایی و نوشیدنی، کارد و چنگال پلاستیکی، ظروف غذا، و بطری های کودک.

ظروف یکبار مصرف گیاهی آملون به سرعت تجزیه می شود و با کمک گرما، اسیدها و قلیاها با غذا مخلوط می شود و این در مراحل تهیه، حمل و نگهداری غذا اتفاق می افتد و در هر بسته بندی که وارد رژیم غذایی انسان می شود BPA وجود دارد و آن ماده باعث شده است.

سلول های سرطانی حتی با دوزهای پایین تر از آنچه سازمان غذا در نظر می گیرد، تکثیر می شود و داروی ایالات متحده “FDA” (FDA) برای مصرف بی خطر است.

بیسفنول A در هر بسته بندی موجود در رژیم غذایی انسان یافت می شود (Shutterstock) چطور از خودت محافظت میکنی؟
در حالی که اجتناب کامل از تمام محصولات پلاستیکی غیرممکن است، می‌توانید با مراحل ساده تا حد امکان از پلاستیک کمتری استفاده کنید، به خصوص اگر یکی از اعضای خانواده نوزاد یا زن باردار باشد:

تا حد امکان غذا و نوشیدنی ها را در قابلمه ها، تابه ها و ظروف شیشه ای، سرامیکی یا فلزی که با لعابی یا فولاد ضد زنگ پوشانده شده اند، قرار دهید و باید این کار را با غذاهای گرم انجام دهید، زیرا ممکن است سرعت شستشوی آلاینده ها از پلاستیک بیشتر به دما بستگی داشته باشد.

مایع یا بطری نسبت به سن ظرف .
یک بطری آب شیشه ای، فولادی یا سرامیکی پر از آب لوله کشی تصفیه شده همراه داشته باشید.

مقدار غذاهای کنسرو شده را که می خورید و مقدار شیر خشک کنسرو شده ای که کودکتان استفاده می کند را کاهش دهید، و بطری های شیر کودک را با برچسب «بدون BPA» خریداری کنید.