کاربرد های باورنکردنی سرامیک 80*80 تبریز برای طراحی ماشین!

در مقاله قبلی ایده های کاشی و سرامیک برای کل خانه را به اشتراک گذاشتیم.

همانطور که دیدیم، می توان فضاهای راحت با کاشی و سرامیک 80*80 تبریز در تمام اتاق های یک خانه، حتی در اتاق هایی که به طور سنتی با مواد دیگر پوشانده می شد، ایجاد کرد.

امروز شاهد امکانات زیادی هستیم که کف‌های سرامیکی برای کل خانه، علاوه بر رایج‌ترین قسمت‌ها مانند آشپزخانه و حمام ارائه می‌کنند. ما در اینجا چند پیشنهاد در مورد نحوه پوشش قسمت های مختلف خانه با مواد سرامیکی را با شما به اشتراک می گذاریم.

آشپزخانه
ما با آشپزخانه شروع می کنیم، جایی که استفاده از سرامیک در آن ممتاز است. همانطور که در مقاله قبل ذکر شد، فضایی است که در آن سطوح بالای رطوبت، دود، بو، لکه ها، لایه های چربی و غیره در آن متمرکز شده است، بدون شک این ماده بیشترین استفاده را دارد، هم از نظر مقاومت و هم از نظر مقاومت و برای دوام آن، سهولت تمیز کردن.

در میان سایر مواد مانند چوب یا مرمر، سرامیک به دلیل ویژگی‌های فیزیکی و شیمیایی، بهترین عملکرد را در رابطه با عوامل تهاجمی (رطوبت، دود، بو، گریس) در رابطه با سایر مواد، خلاصه می‌کند. مانند چوب، سنگ، لمینت یا وینیل، و در نتیجه، البته، انتخاب مناسب است.

از آنجایی که آشپزخانه یک منطقه مشترک و محل کار است که خانواده برای تهیه و لذت بردن از وعده های غذایی خود در آن جمع می شوند، این منطقه نیز در معرض آلودگی است. بنابراین، عوامل کلیدی وجود دارد که باید در هنگام انتخاب یک طبقه در نظر گرفته شود. باید به راحتی تمیز و نگهداری شود، در برابر سایش و لکه مقاوم باشد و جذب آب کم یا اصلاً نداشته باشد.

کف سرامیک بدون شک گزینه عاقلانه ای برای این تقسیم بندی است.

ما دو نمونه انتخاب کرده ایم که انتخاب این نوع کفپوش را برای این منطقه از خانه نشان می دهد.