ساخت صندل مردانه طبی که قابلیت پخش موسیقی را دارد!

همه تابستان را دوست دارند، اما وقتی صحبت از کفش می شود، اغلب مشکلاتی وجود دارد. برای حفظ سلامت و راحتی پاهایتان در طول روز، پاهای شما نیاز به تنفس دارند. در تابستان کفش های کتانی سبک، مقرنس های نرم از جیر نازک و البته صندل به کمک می آیند.

روند صندل مردانه طبی نه چندان دور ظاهر شد. قبل از اینکه طراحان شروع به آوردن آنها به کت واک ها کنند، آنها به طور انحصاری برای سفرهای کشور کفش در نظر گرفته می شدند و حتی بیشتر از آن با ظاهر شیک شهری همراه نبودند.

نحوه پوشیدن صندل مردانه
همه مردان آماده پوشیدن این نوع کفش نیستند. عمدتاً به این دلیل که ترکیب آنها با لباس و در نظر گرفتن ویژگی های شکل چندان آسان نیست. قبل از شروع انتخاب مدل ها، باید مطمئن شوید که این کفش ها در کمد لباس شما جا می گیرند.

رنگ بندی کمد لباس خود و رنگ لوازم جانبی (کمربند، دستبند، بند ساعت) را در نظر بگیرید. اگر بیشتر اکسسوری ها به عنوان مثال قهوه ای ساخته شده اند، صندل ها باید با آنها هماهنگ باشند. یک گزینه جهانی مدل های چرمی مشکی است.
پوشیدن یا نپوشیدن جوراب یک انتخاب شخصی برای همه است. روند مد از هر دو گزینه پشتیبانی می کند. اگر قرار است صندل را روی پای برهنه بپوشید، پاها باید مرتب باشند. در مورد جوراب ها، آنها می توانند هر رنگی متناسب با ظاهر باشند. از نظر طول، مدل های متوسط ​​را انتخاب کنید: نه خیلی بلند و نه کوتاه. جوراب ها را فقط می توان در ترکیب با شورت کوتاه یا شلوار کوتاه پوشید.
طراحی صندل های مردانه مدرن کاملاً مختصر است و هم با شلوار جین بریده شده و هم به شلوارهای رنگ های مختلف، شورت می آید.
بالا می تواند هر چیزی باشد: تی شرت، پیراهن، جامپر، ژاکت، ژاکت سبک. از لباس‌های ورزشی با مدل‌های کلاسیک خودداری کنید: اگر شلوارها می‌توانند اشاره‌ای به سبک اسپرت داشته باشند، تی‌شرت‌ها باید خنثی باشند و ظاهر را متعادل کنند.
صندل های اسپرت فقط با استایل مناسب، تا شلوار جین مناسب است. چنین نمونه هایی با یک کف شیاردار متمایز می شوند و برای سفرهای کشور، پیاده روی، دوچرخه سواری عالی هستند.

مدل های ورزشی – برای فعالیت در فضای باز. آنها از منسوجات، معمولا محافظ ضد میکروبی، زیره های لاستیکی تقویت شده ساخته شده اند.

برای زندگی روزمره، مدل های ساخته شده از چرم طبیعی یا جیر را انتخاب کنید. همچنین به چرم اکو با کیفیت بالا توجه کنید. اتصالات مطمئن تسمه ها و سگک ها کلید راحتی و عمر طولانی کفش است. مهم است که اندازه مناسب را انتخاب کنید: انگشتان پا و / یا پاشنه نباید از لبه های کفش بیرون بزنند. بهتر است صندل ها را در سایز بعدی خریداری کنید، اما در عین حال به نحوه پوشاندن بند ها روی پا نیز توجه کنید.

صندل ها به خوبی با سبک خیابانی ست می شوند، اما در عین حال نه تنها در کمد لباس جوانان قرار می گیرند. مردان مسن‌تر مدل‌هایی با بند پهن در رنگ‌های کلاسیک مناسب هستند. آنها به خوبی با شلوار و پیراهن ست می شوند.