نوعی پارچه چرم مصنوعی لباسی که قابلیت پخش موزیک را دارد!!

پارچه چرم مصنوعی لباسی، مانند کرپ ارزان‌تر ویسکوز، به نرمی جریان دارد و عموماً به اندازه‌ای سنگین است که برای لباس‌های زیبا و پرده‌دار استفاده شود.

با این حال، ظاهر دانه‌دار مواد پایه همچنین امکان پردازش در مقیاس بزرگ مانند لباس‌های کامل، و شاید حتی لباس‌های ماکسی را در صورت عدم اضافه کردن الگو یا رول‌های خاص، بدون اینکه پارچه روی لباس کسل‌کننده و خسته‌کننده به نظر برسد، می‌دهد. با موسلین خاکستری ویسکوز.

مواد اولیه پارچه: پشم، ابریشم، ویسکوز، پلی استر.

پتافته: بافتی که ضخیم‌تر از پوپلین است اما پژمرده و «پنبه‌ای» به نظر نمی‌رسد، اما درخشندگی کمی دارد. به ویژه با پرداخت های مختلف سخت می شود، بنابراین می تواند به اندازه پارچه واقعی سفت باشد، اما بسیار نرم تر است. این درخشش نجیب لباس شب بزرگ تافته را تقدیس کرد.

وقتی تافته رول می‌شود، تافته به آرامی و با ظرافت در امتداد بدن نمی‌افتد، بلکه به شدت خودنمایی می‌کند و بنابراین می‌تواند به خوبی در برش خودنمایی کند، چه برای یقه‌های بزرگ.

یا باسن پهن، یا لباس مجلسی با دامن گرد، یا روفله و رز یا به سادگی بلند، به خط A، سپس اغلب با طرح ژاکارد چاپ شده یا بافته شده یا شانه های دو رنگ کمانی، به طوری که پارچه ظریف و یکدست در توده یکنواخت و نامنظم به نظر نمی رسد.

به عنوان یک ماده نازک تر و سبک تر، به عنوان آستر نیز مناسب است.مواد اولیه پارچه: ابریشم، ویسکوز، استات یا پلی استر و مخلوط می شود.

پارچه

تکمیل پارچه، یعنی روشی که آن را سفت می کند، بسیار متفاوت است. برای سفت شدن دائمی یا موقت پارچه تافته می‌توان از عوامل شیمیایی مختلفی استفاده کرد تا با شستن تافته نرم‌تر و نرم‌تر شود.

در مورد ابریشم نیز یک خاصیت مشخص وجود دارد که به عنوان ابریشم خام در ابتدا کسل کننده به نظر می رسد زیرا چسب ابریشم طبیعی که کرم ابریشم روی آن می غلتد.

این در یک فرآیند صمغ زدایی یا صمغ زدایی با آب گرم صابون برداشته می شود. با این حال، این نیز ابریشم را خیلی سبک می کند، استحکام خود را از دست می دهد و نمی توان آن را رنگ کرد.

بنابراین، تافتای ابریشم با افزودن نمک های معدنی به آن، دوباره سخت تر می شود.

اگر در این مورد اغراق نشود، ویژگی های مثبت تحت تأثیر قرار نمی گیرند