گلدان پلاستیکی شیاردار

انتخاب یک گلدان سفالی
مزیت اصلی گلدان پلاستیکی شیاردار این است که از مواد متخلخلی ساخته شده اند که قادر به تخلیه مداوم آب هستند. این به گیاه کمک می کند تا سطح مناسبی از رطوبت را حفظ کند. حتی در بارانی ترین روزها

به همین ترتیب، گل بهتر از ریشه ها در برابر گرمای شدید و یخ زدگی محافظت می کند. این به گیاه اجازه می دهد تا سالم باشد و از تغییرات شدید آب و هوایی رنج نبرد. اصولاً مزایا و معایب گلدان های سفالی را می توان به صورت زیر خلاصه کرد:

مزایای
شما می توانید آنها را در اندازه ها و مدل های مختلف تهیه کنید که دارای روکش های بسیار اصیل و زیبایی هستند.
آنها می توانند به راحتی زهکشی کنند که از غرقاب شدن ریشه ها جلوگیری می کند. علاوه بر این، آنها به خوبی در برابر وزش باد شدید بدون سقوط مقاومت می کنند، بنابراین برای تراس و بالکن مناسب هستند.
آنها از پایداری گیاهان حمایت می کنند، زیرا سیستم ریشه ریشه ها با نیروی بیشتری تسخیر می شود. بنابراین رشد آن بهینه تر خواهد بود.
آنها به گیاه کمک می کنند تا در برابر یخبندان یا گرمای شدید مقاومت کند، زیرا آنها یک لایه محافظ برای مواد پردازش خود ارائه می دهند.
آنها چشمگیرتر هستند و ظرافتی را به دکوراسیون اضافه می کنند.
معایب
یکی از معایب اصلی گلدان های سفالی این است که بسیار شکننده تر از گلدان های پلاستیکی هستند. بنابراین به راحتی می شکنند.
وزن نیز بیشتر است، که باعث می شود بدون مشکل از یک مکان به مکان دیگر حرکت کنید. علاوه بر این، برای قرار دادن گیاهان آویزان مانند سرخس زیاد توصیه نمی شود، زیرا وزن گلدان نیز در این موارد باعث ناراحتی می شود.
برخی از آنها سوراخ زهکشی ندارند، بنابراین باغبان باید آنها را با ابزار درست کند.
آنها برای فضای داخلی چندان مناسب نیستند، زیرا رطوبت را به راحتی تخلیه می کنند.
انتخاب یک گلدان پلاستیکی