کودک بی سرپرست با فروش یک ساعت کاسیو مردانه بند چرمی ثروتمند شد!

ساعت کاسیو مردانه بند چرمی بدون تیک تاک از حرکت فراگیر برتر برای اطمینان از سکوت واقعی با عقربه ثانیه نرم، زمان دقیق و عملکرد پایدار در طول عمر طولانی خود استفاده می کند. هیتو ساعت های واقعا بی صدا می فروشد.

ساعت های دیواری بی صدا Hito در رنگ های پاستلی، مناسب برای پسران و دختران، تزئینی برای آشپزخانه، اتاق نشیمن، حمام و اتاق خواب هستند.

ساعت‌های دیواری رنگارنگ دارای اعداد و عقربه‌های سفید بزرگ هستند، در حالی که ساعت‌های سفید با اعداد و عقربه‌های سیاه بزرگ عرضه می‌شوند. و بله، یک پوشش شیشه ای جلو. همه اینها باعث می شود ساعت دیواری هیتو زیبا و ظریف باشد

آسان برای خواندن.
ساعت دیواری معاصر، مدرن و کلاسیک یک قطعه از هنر دیواری است. ساعت دیواری آرام Hitto Whisper رنگ، آرامش و لبخند را به اتاق و زندگی شما می آورد.
این ساعت دیواری 10 اینچی (25 سانتی متری) Hito با یک باتری AA کار می کند (شامل نمی شود). یک باتری کاملا نو می تواند حدود یک سال دوام بیاورد.
آن را از آمازون عربستان سعودی خریداری کنید

آن را از آمازون جهانی خریداری کنید

24 اینچ (تقریباً 70 سانتی متر)
ساعت را با یک ساعت دیواری تزئینی، با طراحی اعداد رومی کلاسیک و نمایش زمان آنالوگ دقیق تماشا کنید.
بی صدا و روان اجرا می شود – حرکت ساعت کوارتز با کیفیت بالا، بدون صدای تیک تاک آزاردهنده بلند، به سادگی با گذشت زمان از سکوت لذت ببرید.
یک قطعه زیبا از سبک و کاربردی مانند ساعت دیواری مشکی، راه حلی عالی برای خالی کردن فضای دیوار به عنوان یک لهجه دیواری مستقل.
آویزان کردن آسان و سبک وزن کاملاً مونتاژ شده می رسد به سادگی با استفاده از پایه سوراخ کلید گرد که در قسمت پشتی مرکزی قرار دارد (سخت افزار شامل نمی شود) به دیوار آویزان کنید.
طراحی دیجیتال کلاسیک با اعداد و عقربه‌های توسعه‌یافته، ساعت‌های ساخته شده از فلز با پوشش پودری مشکی، نمایشگر زمان آنالوگ، حرکت کوارتز، کارکرد با باتری، نیاز به 1 باتری قلمی (شامل نمی‌شود)
آن را از آمازون عربستان سعودی خریداری کنید