کفش چرم فرزین که قابلیت تغییر سایز از 37 الی 40 را دارد!

کفش های چرمی یا بچه گانه

در مورد کفش چرم فرزین، از یک برس نرم استفاده کنید تا غلیظ‌ترین کثیفی‌ها را از بین ببرید و با پارچه‌ای که با آب مرطوب شده است، کار را تمام کنید. در مورد کفش های سبک تر، می توانید قبل از عبور از پارچه مرطوب، آنها را با صابون خنثی تمیز کنید.

پس از آن، همچنان می توانید برای حفظ بهتر کفش، کفش را براق و جلا دهید.

4) کفش ثبت اختراع

از یک پارچه تمیز و کمی مرطوب برای از بین بردن کثیفی استفاده کنید. پس از آن، در صورت تمایل، می توانید با استفاده از یک پاک کننده لاک الکل یا فقط با یک پارچه خشک، آن را جلا دهید.

لاک ماده ظریفی است که به راحتی خراشیده می شود، بنابراین برای نگهداری آن، کفش را در دستمال کاغذی یا دستمال کاغذی بپیچید تا از آسیب به قطعه جلوگیری شود.

5) کفش های پارچه ای، ساتن و مخملی

ابتدا یک برس نرم رد کنید تا کثیفی های اضافی پاک شود.

پس از آن، یک برس نرم را در آب با کمی صابون خنثی مرطوب کنید و با دقت مالش دهید. محصول اضافی را با یک پارچه مرطوب بردارید.

در مورد کفش های مخملی، پس از خشک شدن کامل، مجدداً از برس خشک استفاده کنید تا ظاهر مواد را بازیابی کنید.

6) کفش های پلاستیکی

این ساده ترین کفش برای تمیز کردن است. برای از بین بردن کثیفی های غلیظ، فقط از یک برس کفش و آب استفاده کنید. اگر برس کفش ندارید، از مسواک قدیمی استفاده کنید.

7) تنیس

برای تمیز کردن کفش‌هایی مانند کفش‌های کتانی، ایده‌آل این است که از پارچه‌ای مرطوب شده با سرکه استفاده کنید و به آرامی روی کل آن بمالید.

اگر پاک کردن کثیفی دشوار است، از برس استفاده کنید.

سپس با یک پارچه مرطوب با آب پاک کنید.

هر چه زودتر این نوع کفش ها را ضدعفونی کنید، تمیز کردن آن راحت تر خواهد بود.

8) کفش با جزئیات

اگر کفش دارای هر نوع جزئیاتی است، از خیس شدن آن خودداری کنید. برخی از انواع سگک ها یا درج ها در صورت تماس با آب ممکن است آسیب ببینند یا کنده شوند.

9) از بین بردن بوها

اگر حتی با هوا دادن به کفش، بوی بد آن باقی ماند، می توانید کمی جوش شیرین داخل کفش قرار دهید.

همچنین دئودورانت ها و پودرهای مخصوصی برای کفش وجود دارد که به از بین بردن بوی ناشی از استفاده کمک می کند.

هنوز هم می توانید هنگام نگهداری کفش، یک ورق کاغذ جاذب یا روزنامه یا داخل آن قرار دهید تا رطوبت و عرق را که از عوامل اصلی بوی بد هستند جذب کند.