استفاده از زیره سبز کیلویی در انواع سالاد های فصل!

زیره سبز یکی از گیاهان علفی یکساله است که رشد محدودی دارد زیرا ارتفاع آن بین سی تا چهل سانتی متر است، این گیاه سبز زیتونی است و با اینکه طعم زیره تلخ است، رایحه معطر زیبایی دارد.

زیره سبز کیلویی یکی از گیاهان علفی همه کاره به شمار می رود، زیرا از زمان های قدیم به عنوان ادویه ای که به غذا خوش طعم می دهد استفاده می شده است.

همچنین یکی از مواد اشتها آور طبیعی است و در درمان بسیاری از مشکلات سلامتی کاربرد دارد. و همچنین برای کاهش علائم بسیاری از شرایط پاتولوژیک عمل می کند.

خانم، شما می توانید از زیره به عنوان یک نوشیدنی خوشمزه استفاده کنید و به کاهش وزن و سوزاندن چربی های اضافی بدن کمک کنید، زیرا زیره و پودر لیمو به کاهش وزن، شاخص توده بدن، دور کمر، درصد چربی، سطح کلسترول ناشتا، تری گلیسیرید و … کمک می کند.

کلسترول مضر و همچنین به افزایش سطح کلسترول خوب کمک می کند و آب لیمو کمی کالری دارد، بنابراین مصرف آن به جای نوشابه باعث کاهش کالری می شود.

فواید زیره
زیره و آنتی اکسیدان
زیره و مواد ضد میکروبی
فواید زیره برای بیماران مبتلا به دیابت، بیماری قلبی و کلسترول
زیره برای حافظه و اعصاب مفید است
فواید زیره برای کم خونی
فواید زیره برای زنان باردار و شیرده
نحوه مصرف زیره برای زنان باردار
زیره برای لاغری
راه های استفاده از زیره برای لاغری
فواید زیره برای شکم و روده بزرگ
فواید زیره برای چرخه قاعدگی
طرز تهیه دمنوش زیره برای درمان کم قاعدگی
فواید زیره و لیمو
طرز تهیه زیره و لیموترش

آسیب زیره سبز
فواید زیره
دانه های زیره حاوی مواد مغذی بسیاری از جمله آهن، منگنز، کلسیم، فسفر، ویتامین B1، روی و سایر عناصر مهم برای بدن هستند که باعث می شود زیره دارای ارزش غذایی بالا و فواید زیادی باشد.