نوعی قابلمه استیل یونیک که قابلیت تغییر اندازه را دارد!

در این مقاله می خواهیم تا در رابطه با قابلمه استیل یونیک و کیفیت های مختلف آن را برای شما توضیح دهیم پس تا انتهای این مقاله ما را همراهی نمایید.

کسانی که امروزه یک رژیم غذایی سالم و طبیعی را انتخاب می‌کنند، نمی‌توانند تابه‌هایی را که در آن غذای خود را می‌پزند، در نظر نگیرند: در واقع، مواد مختلف بر طعم، قوام، قابلیت هضم، ارزش غذایی و سالم بودن غذا تأثیر می‌گذارند.

مراقب MOCA ها، از هر ماده ای باشید.

الهام‌بخش ما هرچه باشد، آشپزی دیگر امری نیست، همانطور که توجه ما به ایمنی قابلمه‌ها، ظروف و لوازم جانبی که در ایجاد غذاهای لذیذ خود استفاده می‌کنیم، نباید بدیهی تلقی شود.

در قفسه‌های مغازه‌ها، در واقع، ما اکنون تابه‌هایی با مواد بسیار متنوع پیدا می‌کنیم که هرکدام دارای ویژگی‌ها و زمینه‌های کاربری متفاوت و خاص هستند، اما باید اطمینان حاصل کرد که این محصولات مطابق با الزامات MOCA، مواد و اشیاء در تماس هستند.

با غذا، که نباید طعم غذا را تغییر دهد یا ویژگی های آن را به دلیل انتقال مواد خطرناک برای سلامتی به خطر اندازد: الزاماتی که ممکن است به رعایت شرایط استفاده و نگهداری که توسط سازنده نشان داده شده بستگی داشته باشد.

بنابراین در اینجا یک گشت و گذار سریع در مورد مواد قدیمی و جدید مورد استفاده در قابلمه ها و تابه ها و برخی ویژگی ها و نوآوری ها در این بخش آورده شده است.

مواد قدیمی و جدید

بازیابی آداب و رسوم و ظروف، مواد سنتی را که هرگز از آشپزخانه و رستوران های خانه بیرون نیامده اند، بازگردانده است، مانند سنگ، مس، چدن: همه آنها موادی مناسب برای پختن غذا هستند که هر کدام ویژگی های متفاوتی دارند.

با این حال، گلدان های ساخته شده از این مواد دارای این مضرات هستند که اغلب سنگین هستند و مانور و نگهداری آنها دشوار است و خطر زنگ زدگی، شکستگی و انتشار مواد مضر وجود دارد.

و داخل ماشین ظرفشویی نمی روند! مثلاً به مس فکر کنیم: سرآشپزها آن را دوست دارند – رسانای قدرتمند گرما است و پخت صحیح هر غذا را تضمین می کند.