قابلمه چدن ماراتون با قابلیت تغییر اندازه مخصوصا غذاهای متفاوت!!!

مزایا بسیار زیاد است! تنها نکته قابل انتقادی که می توان به آن اشاره کرد وزن نسبتاً بالا است – اما تا زمانی که قصد ندارید یک مجموعه فولاد ضد زنگ کامل را در کوله پشتی خود برای کمپینگ در کوه ببرید، به سختی مهم است.

مطمئن شوید که ظروف استیل بدون روکش خریداری می کنید.

مراقبت از فولاد ضد زنگ بسیار آسان است
نکته شگفت‌انگیز در مورد فولاد ضد زنگ سطح صاف و پایدار آن است که چسبندگی کمی به خاک دارد و بسیار مقاوم است. این کار تمیز کردن را بسیار آسان می کند.

پس از پخت، اجازه دهید قابلمه چدن ماراتون ضد زنگ قبل از اضافه کردن آب خنک شوند – اگر اختلاف دما زیاد باشد، فلز می تواند تاب بخورد. اگر زیر قابلمه دیگر به طور مطلوب روی اجاق قرار نگیرد، توزیع حرارت مختل می شود.

فولاد ضد زنگ بهداشتی در نظر گرفته می شود و بنابراین برای وسایل آشپزی ایمن ایده آل است.

لکه های آهکی که ممکن است روی زمین ظاهر شوند را می توان با کمی سرکه یا لیمو رقیق شده پاک کرد.

اما اسید را برای مدت طولانی نگذارید!

اگر چیزی را می سوزانید، جوش شیرین را در آب حل کنید و مخلوط را در ظرف آشپزی بریزید. آبگوشت را به آرامی بجوشانید. بقایای سوخته را می توان به راحتی از بین برد.

برای جلوگیری از خراشیدن فلز، باید از مواد تمیز کننده و اسفنج اجتناب کنید.

در مورد سرامیک، از قبل باید گفت که نوع بدون لعاب سازگارترین است. اگرچه لعاب ها درخشندگی زیبایی به مواد می بخشند و از رنگ محافظت می کنند، اما در دماهای بالا می توانند جدا شوند.

برخی از این لعاب ها حاوی ترکیبات مشکوک مانند فلزات سنگین هستند، بنابراین اگر می خواهید مطمئن باشید محصولات بدون لعاب را توصیه می کنیم.

اتفاقاً این نه تنها در مورد ظروف فر ساخته شده از سرامیک صدق می کند، بلکه قابلمه ها و تابه هایی را که می توانند در برابر درجه حرارت بسیار بالا مقاومت کنند نیز صدق می کند.

این ماده دارای خواص نچسب عالی است و در مقابل تفلون مقاوم است. همچنان باید نوک یک چنگال فلزی را از آن دور نگه دارید. علاوه بر این، سرامیک گرما را بسیار یکنواخت پخش می کند.

تنها نقطه ضعف آن شکنندگی ظروف سنگی است. بنابراین باید همیشه با احتیاط زیاد از این ظروف آشپزی بی ضرر استفاده کنید.