با پارچه تریکو کیلویی لباس مناسب برای سگ ها بدوزید!

چگونه پنبه تبدیل به پارچه می شود؟ مردم را می بینم که می پرسند. برای دریافت اطلاعات در مورد انواع پارچه های طبیعی، که پارچه های نخی در درجه اول قرار دارند، >>> “انواع پارچه طبیعی” / برای اطلاعات دقیق در مورد پارچه های نخی >>> “پارچه پنبه ای چیست؟”

2. پارچه جین خام.
انواع پارچه شلوار جین
نمونه پارچه تریکو کیلویی غیر سانفوریز شده .
پارچه جین خام پارچه ای است که پس از رنگرزی شسته نمی شود.

این شستشو معمولا برای نرم شدن پارچه و جلوگیری از چروک شدن انجام می شود.

اساساً این چیزی است که ما به آن پیش شستشو می گوییم. می توان آن را پارچه جین تقویت نشده نیز نامید.

وقتی لمس می شود، تا حدودی سفت به نظر می رسد و یادآور مقوای نازک است. پارچه جین خام می‌تواند ظاهری بسیار مرتب داشته باشد، بدون آن که ظاهری مضطرب در شلوار جین داشته باشیم.

به عنوان مثال، هنگامی که بخواهد ظاهری فرسوده (وینتیج) ایجاد شود، فرآیندهای محو شدن و جمع شدن با روش های شیمیایی در کارخانه های شستشوی شلوار جین اعمال می شود.

طبیعی است که برخی افراد قبل از اینکه در کارخانه های پارچه فرسوده به نظر برسند، شکل پارچه سالم را در نظر بگیرند.

قبل از دوخت و پوشیدن، برای جلوگیری از رنگ آمیزی و ایجاد نرمی، لازم است لباس ها یا پارچه های جین خام را از قبل بشویید. در غیر این صورت، پارچه‌های جین خام ما که بیش از حد جمع می‌شوند، ممکن است روی لباس فشار بیاورند.

ایرادهایی که در هنگام خمیدگی پاهای شلوار جین به سمت پشت دیده می شود، نشان می دهد که پارچه بدون ضدعفونی برای دوخت و شستشو فرستاده شده است.

3. پارچه جین Sanforized
مدل کت جین سایز بزرگ دوخته شده با پارچه جین ضخیم
کاپشن جین شسته آنزیمی بزرگ
پارچه جین سنفورلو پارچه جینی است که به گونه ای فرآوری می شود که پس از شستشو چروک نشود. بیشتر شلوارهای جین به جز جین خام به عنوان سانفوریز توصیف می شوند.

نام پارچه جین سنفورلو از اینجا می آید. شلوار جین سانفوریز شده با عبور از آنزیم‌ها یا انواع دیگر شستشو در کارخانه‌های شستشوی جین، فرصتی برای گرفتن الگوی خود می‌دهد. این نوع پارچه جین باید مراحل شستشو را طی کند.

در غیر این صورت در صورت تماس با مایع پتانسیل رنگ دادن بسیار زیاد است. به عنوان مثال: فرض کنید من یک تکه شلوار جین سانفور می پوشم.