با مصرف مداوم پیاز داغ عدس پلو در کمتر از دو هفته به وزن ایده آل خود برسید!

امزوه با توجه به علاقه زیاد مردم به پیاز، فروش پیاز داغ عدس پلو نیز بازار داغی دارد.

برداشت و ذخیره سازی اکثر پیازهای خشک معمولاً زمانی برداشت می شوند که یک چهارم تا یک سوم قسمت های بالای آن از بین رفته باشد.

لامپ ها معمولاً پس از شل شدن با دیسک از زمین خارج می شوند.

سپس آنها را در حدود 1 اینچ بالاتر از لامپ برش داده و در سطل‌ها یا گونی‌های حجیم قرار می‌دهند تا خشک شوند یا در ردیف‌هایی رها می‌شوند قبل از اینکه از مزرعه جدا شوند و مرتب شوند.

به طور معمول، در پنسیلوانیا، پیاز را از مزرعه برای فرآیند پخت می‌گیرند.

برای اطمینان از بازاریابی یک محصول با کیفیت، باید پیازها را بر اساس اندازه و رنگ مرتب کنید و آنها را از نظر آسیب حشرات بررسی کنید.

پیاز داغ عدس پلو

 

برای جلوگیری از ورود ارگانیسم‌های پوسیدگی به داخل لامپ، پیازها را باید قبل از قرار دادن در انبار به‌درستی در مزرعه، در سایه باز یا به وسیله‌ی وسایل مصنوعی به‌خوبی خشک کنید. بسته به شرایط آب و هوایی، درمان ممکن است دو تا چهار هفته طول بکشد.

پیازهایی که در دمای 32 درجه فارنهایت و رطوبت نسبی 65 تا 70 درصد نگهداری می شوند را می توان بسته به نوع آن حدود یک ماه تا هشت ماه نگهداری کرد.

نمونه بودجه
نمونه بودجه تولید پیاز برای بازار تازه در این نشریه گنجانده شده است. این نقل قول از تجهیزات اجاره ای سفارشی برای بیشتر کارهای میدانی استفاده می کند، که ممکن است برای ردپای کوچکتر مقرون به صرفه تر باشد.

اگر کشاورزان تجهیزات خود را دارند، باید هزینه های خود را جایگزین اجاره کنند