با استفاده از ماسک گرانول جلبک دریایی می توانید تمام لک های صورت خود را از بین ببرید

ماسک گرانول جلبک دریایی و مواد فعال طبیعی در مراقبت از پوست سال به سال محبوبیت بیشتری به دست می آورند و جلبک ها یک عنصر کلیدی برای داشتن رادار شما هستند.

استایلیست فواید مراقبت از پوست این گیاه دریایی را بررسی می کند.

در سال‌های اخیر، حرکتی به سمت زیبایی طبیعی، تمیز و ارگانیک صورت گرفته است که همگی تعاریف متفاوتی از خود دارند.

در واقع، با اثبات تمایل فزاینده به زیبایی پایدار و سازگار با محیط زیست، گزارش بازار زیبایی و رفاه ارگانیک انجمن خاک در سال 2019 نشان داد که جستجوی ما برای زیبایی ارگانیک سال به سال 23 درصد رشد می کند.

با در نظر گرفتن این موضوع، شکار مواد فعال طبیعی در حال افزایش است.

ما موادی از قارچ گرفته تا شکوفه پرتقال و CBD را دیده‌ایم که به‌عنوان مواد فعال اصلی در رتبه‌های بالاتری قرار گرفته‌اند.

مشتقات گیاهی زیادی وجود دارد که ما هنوز کشف نکرده ایم، اما یکی از آنها به طور خاص برجسته است.

در حالی که ممکن است غیرعادی به نظر برسد، جلبک ها در واقع مدتی است که در مراقبت از پوست بوده اند، اما تمرکز بیشتر بر روی این ماده بیش از هر زمان دیگری است.

استایلیست از متخصص پوست هارلی استریت و سخنگوی بنیاد پوست بریتانیا، دکتر اما Wedgeworth سؤال کرد تا دریابد جلبک دقیقاً چیست و چه چیزی را به بازار مراقبت از پوست ارائه می دهد.

جلبک چیست؟

آنها گیاهان دریایی هستند که معمولاً در مناطق ساحلی یافت می شوند و به دلیل خاصی در صنایع آرایشی و بهداشتی استفاده می شوند.

دکتر اما Wedgeworth می گوید: “خواص زیست فعال آنها آنها را برای صنعت آرایشی جذاب می کند.” متخصصان پوست برای چندین دهه از پانسمان های ادامه دار جلبک (آلژینات) برای کمک به بهبود زخم استفاده کرده اند.

فواید جلبک در مراقبت از پوست چیست؟

آنها به طرق مختلف مفید هستند، معمولاً به عنوان یک عامل ژل کننده و غلیظ کننده و یا به دلیل خاصیت اتصال به آب در مرطوب کننده ها.

دکتر Wedgeworth می‌گوید: جلبک‌ها (به ویژه برخی از جلبک‌های قهوه‌ای) دارای خواص آنتی‌اکسیدانی هستند و می‌توانند به مبارزه با آسیب وارده به پوست از مولکول‌های محیطی بسیار فعال به نام رادیکال‌های آزاد کمک کنند.